پیاده سازی مراکز تلفن داخلی و سانترال voip

مرکز تلفن و یا مرکز تماس مبتنی بر ویپ (IPPBX)  یا  به عبارت عامیانه تر سانترال ویپ نسل جدید از مراکز تماس می باشند که بر بستر شبکه و بر پایه پروتکل آی پی (TCP/IP)   پیاده سازی می شوند .  حتما شما  یک مرکز تماس معمولی را در یک سازمان یا اداره از نزدیک دیده اید که وظیفه ی ارتباط دادن داخلی های درون مرکز را به تلفن های مخابراتی دارد . مرکز تماس های ویپ (IPPBX)  امکان انتقال صدا ، تصویر و پیام های متنی را بر روی بستر شبکه به راحتی برای شما فراهم میکند و باعث یکپارچه سازی  ارتباطات شما می شود . ویپ یا پروتکل صدا بر روی اینترنتی با ترکیب شدن با سیستم های مرکز تماس جدید امکانات جدیدی را به این سیستم ها اضافه کرده و با متصل شدن به شبکه اینترنت باعث  کاهش هزینه های تماس ها برای  هزینه تماس های تلفنی راه دور شده . به خاطر پیاده سازی بعضی از قابلیت های  مرکز تماس و تلفن ویپ به صورت نرم افزاری کاهش قیمت این نوع مرکز تماس ها و تغییر پذیری آسان آن را به همراه داشته است. از جمله قابلیت هایی که نرم افزاری بودن مرکز تماس به آن اضافه کرده می تواند به سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) و یا همان تلفن گویا ، مشاهده تماس ها و داخلی ها به صورت زنده ، سیستم های گزارش گیری از تماس ها ، سیستم های محاسبه هزینه ، ارتباط با درگاه های  ویپ  با استفاده  پروتکل sip ، ایجاد داخلی برای ارتباط مرکز تماس با skype و google talk و  … .
.

پیاده سازی مرکز تلفن داخلی

تجهیزات مورد نیاز

  • یک سیستم PC معمولی و یا سرور
  • یک سوییچ معمولی جهت ایجاد شبکه
  • مبدل FXO جهت ورود خطوط شهری
  • مبدل FXS جهت اتصال تلفن معمولی
  • و یا استفاده از گوشی تلفن IP
  • و یا استفاده از گوشی موبایل
  • و یا استفاده از نرم افزار تلفن
  • اینترنت درصورت نیازبه انتقال خطوط

مراحل پیاده سازی

  • تدوین سناریو متن تلفن گویا
  • تدوین لیست داخلی های مورد نیاز
  • تدوین لیست امکانات مورد نیاز
  • بررسی تجهییزات مورد نیاز و پروژه
  • ثبت سفارش و پرداخت پیش پرداخت
  • پیاده سازی و صدا گذاری
  • آزمایش و تست مرکز تلفن
  • تسویه حساب و تحویل کامل پروژه

خدمات جانبی

  •  مدیریت ساده و چند زبانه
  • قابلیت چند مدیره و چند کاربره
  • مانیتورینگ و مدیریت از راه دور
  • پشتیبانی تلفنی و حضوری
  • نگهداری و ارتقا سیستم
  • برگزاری دوره های آموزشی
  • چک دوره ای تجهیزات و شبکه
  • ارائه لوازم جانبی voip و …
ویژگی ها و امکانات

ویژگی های مرکز تلفن و مدیریت تماس (VoIP) :

  •  امکان ساختن بی نهایت داخلی
  • امکان پاسخگویی داخلی ها بر روی کامپیوتر و موبایل (سیستم عامل آندروید و آیفون)
  • امکان اتصال دفاتر مختلف یک شرکت به سیستم و ایجاد ارتباطات یکپارچه
  • امکان تعریف و ساختن چندین پاسخگوی خودکار
  • امکان تنظیم ساعت های مختلف برای پخش پاسخگو های مختلف
  • تعریف و ساخت چندین صندوق پست صوتی برای دریافت پیام ها و ضبط تماس ها
  • امکان ارسال پیام های ضبط شده صندوق پست صوتی به ایمیل
  • امکان تعریف صندوق پست صوتی برای هر داخلی و کاربر در صورت عدم پاسخگویی داخلی
  • امکان تعریف داخلی به صورت گروهی
  • امکان تعریف نحوه ی زنگ خوردن داخلی ها و در صورت عدم پاسخگویی فوروارد شدن داخلی ها
  • ضبط کلیه مکالمات و تعریف ضبط خودکار مکالمه برای هر داخلی
  • دارای سیستم  انتظار مکالمه ، پخش آگهی
  • امکان رمز گذاری برای تماس های خروجی
  • پشتیبانی از کالر آی دی
  • پشتیبانی از خطوط تلفن معمولی مخابرات و خطوط
  • امکان تعریف داخلی فکس برای دریافت فکس و ارسال فکس به ایمیل
  • لیست گزارش تماس ها
  • بررسی وضعیت تماس ها به صورت آنلاین
  • انتقال تماس ها
  • تعریف شماره موبایل و خط تلفن معمولی به صورت داخلی
  • پاسخگویی داخلی ها بر روی بستر اینترنت
  • سیستم بوق آزاد برای دریافت بوق آزاد و تماس به تلفن های شرکت از بیرون سازمان
  • اتاق کنفرانس برای صحبت گروهی
  • امکان گرفتن دسترسی برای تماس خروجی از یک داخلی
  • امکان اتصال به skype
  • امکان اتصال به Google talk
  • امکان سیستم چت درون سازمانی برای انتقال فایل و پیام
  • و ده ها سرویس ویزه و امکان دیگر …

تعرفه های پیاده سازی و ثبت سفارش

تعرفه پیاده سازی و اجرا

از جمله مواردی که در تعیین هزینه نهایی فاکتور موثر خواهد بود میتوان به درخواست ها و امکاناتی که در پروژه تدوین شده است اشاره کرد ، برای مثال ممکن است در پیاده سازی یک مرکز تلفن تنها به یک IVR ساده و چند تلفن داخلی بسنده نمود و یا ممکن است یک IVR چند لایه با سناریو خاص و صدا گذاری توسط گویندگان رادیو تلویزیون و لیستی از امکانات و قابلیت ها در سیستم مرکز تماس اشاره نمود که هزینه پیاده سازی مراکز تلفن را مختلف و متفاوت خواهد کرد . یکی دیگر از موارد موثر تجهیزات مورد استفاده در شبکه میباشد ، ممکن است یک مرکز تلفن در مشاغل کوچک و شخصی بدون خرید تجهیزات مخابراتی و تلفن های آی پی و … باشد و تنها از نرم افزار های تلفنی به عنوان جایگزین استفاده گردد که هزینه تمام شده را به شدت کاهش خواهد داد و یا ممکن است بهترین تلفن ها و مبدل های آنالوگ و گت وی ها با برند های مطرح جهان استفاده گردد که هزینه های نسبتا بالایی دارد .

ثبت سفارش و درخواست

برای دریافت لیست تعرفه ها میبایست ابتدا می بایست یک RFP ( درخواست پروپزال ) که شامل لیست امکاناتی که میخواهید در مرکز تلفن شما قرار داده شود برای ما ارسال نمایید ، که میتوانید به صورت شفاهی در جلسه حضوری به کارشناسان فروش نیز اعلام فرمایید تا متناسب با موارد ذکر دشه برای شما یک پروپزال تدوین و ارسال گردد که شامل هزینه تمام شده ، میزان زمان اجرای پروژه و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز میباشد .

برای راحتی در انتخاب و تصمیم گیری Voippbx چند پکیج نمونه که بیشترین مورد ثبت سفارش را بین مشتریان ما داشته است به عنوان پیشنهاد برای شما لیست نموده که میتوانید از طریق صفحه ثبت سفارش مطالعه و انتخاب فرمایید :

تعرفه ها و فرم ثبت سفارش

بازگشت به بالای صفحه

2019 © | | کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت فناوری اطلاعات رستاک سپنتا میباشد
آدرس دفتر مرکزی  : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، ابتدای خیابان نیکبخت ، مجتمع اداری نیکبخت ، طبقه ششم ، واحد 317
تلفن های تماس : 36612973 -031     36612974 -031  
آدرس شعبه دوم : اصفهان ، کیلومتر 35 بزرگراه اصفهان تهران ، شهرک فناوری اصفهان ( پارک فناوری ) ، ساختمان مرکزی ، طبقه دوم ، واحد 24
تلفن های تماس : 95025501 -031 الی 8 تلفن همراه : 09133011753