واگذاری خطوط تلفن شهری بر روی بسترهای ارتباطی

شرکت فناوری طالاعات رستاک سپنتا با اخذ مجوز از اپراتوری دوم تلفن ثابت ، که مرکز سوئیچ خود را با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ شماره در اصفهان راه اندازی و تحت نظارت وزارتخانه مربوطه واگذاری خطوط تلفن ثابت را در اصفهان آغاز نموده است ، اقدام به واگذرای خطوط تلفن ثابت بر روی بستر های مختلف ارتباطی مینماید .

این شرکت قادر است خطوط تلفن ثابت  و ارتباطات تلفنی شرکت  ها، کارخانجات صنعتی، مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی و شهرک های اقماری را بر بستر Radio ، ADSL و Wi-Fi در استان اصفهان  به روز و با حجم زیاد با استفاده از تکنولوژیهای برتر دنیا (NGN)٬ همراه با خدمات ارزش افزوده و نوین در مدت زمان کوتاهی تأمین نماید. این سرویس ها می تواند به شکل تلفن ثابت، تلفن تصویری و ویدئو کنفرانس ارائه گردد.

تعرفه واگذاری خطوط تلفن همانند تعرفه دولتی است و قبوض تلفن توسط این شرکت صادر و برای مشترکین ارسال می گردد. و تعرفه مکالمات تلفن ثابت بر اساس آخرین تغییرات و هم کد سازی :

۱- نرخ مکالمات داخل استانی :  دقیقه ای ۳۰ ریال

۲- نرخ مکالمات بین استانی : دقیقه ای ۳۳۰ ریال

۳- نرخ مکالمات تلفن ثابت به تلفن همراه ( همراه اول ، ایرانسل ،اسپادان و…) : دقیقه ای ۶۳۰ ریال


این شرکت علاوه بر ارائه خطوط تلفن ثابت آمادگی دارد امکانات مخابراتی و اینترنتی پروژه شرکتها را فراهم نماید و آن شرکت نیز  میتواند از پروژه  خود تحت عنوان مجتمع هوشمند نام ببرد که این خود ارزش افزوده برای مجتمعها به حساب می آید. با توجه به توانایی ها و ظرفیت شرکت در حال حاضر توانایی برقراری خطوط را در بستر های زیر دارا می باشد:

از طریق بستر ADSL

بستر ارتباطی مورد نیاز :

در این روش از یک خط مخابراتی استفاده شده و روی این خط  از ۴ تا ۳۲ خط  واگذار میشود ، بدون اینکه خط مورد نظر قطع شده یا هزینه ای برای آن محاسبه شود و یا مشکلی برای آن ایجاد شود.

ثبت نام و درخواست خط :

لطفا با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید …

۰۳۱-۳۶۶۱۳۷۸۲-۳
۰۳۱-۹۵۰۲۵۵۰۱-۹

شرایط خط ADSL :

  • از نوع خطوط  PCM و DLC  نباشد
    (درابن مورد شماره خط از طرف شرکت استعلام خواهد شد)
  • متعلق به خود شخص یا با رضایت مالک خط باشد.
  • خط مورد نظردر مراکزمخابراتی باشد که شرکت  فن آوا در آن تجهیزات ADSL دارد.
  • این خط از خطوط Divert  نباشد.
  • روی این خط  ADSL   نباشد و اگر هم باشد بایستی برداشته شود.
از طریق رادیو

امواج رادیو WiFi , آنتن

این روش همانند WIMAX   می باشد با این تفاوت که در محل٬ آنتنهای رادیویی نصب می شود.
این روش برای مجتمع هایی که تعداد خط زیادی نیاز دارند ٬ مناسب میباشد.

از طریق Soft Phone

روی بستر اینترنت پر سرعت با نرم افزار تلفن

 در این روش هر شخصی که ترجیحا از شرکت فن آوا اینترنت پرسرعت  (حداقل۶۴Kbps Dedicate) داشته باشد میتواند بر روی اینترنت پر سرعت خود یک خط تلفن ثابت داشته باشد.

نصب نرم افزار

با نصب نرم افزار Soft Phone بر روی کامپیوتر و تنظیمات آن یک خط تلفن ثابت خواهید داشت و به راحتی از طریق میکروفن و بلندگو کامپیوتر یا هد ست خود میتوانید از خط تلفن ثابت خود استفاده نمایید .

استفاده از IP Phone

در این روش میتوان از IP Phone به جای سافت فون استفاده کرد.

از طریق Centrex

سنترکس

در این سرویس ارتباطی٬ خطوط داخلی(بوق مجازی) بین محلهایی که متقاضی میخواهد  ٬ برقرار میشود که خطوط ۳ یا ۴ شماره ای هستند. برای این سرویس محدودیت جغرافیایی وجود ندارد.

از طریق VSAT

ارتباط ماهواره ای

در این روش از طریق آنتنهای VSAT  امکان داشتن خط  به مشترکین داده میشود که این روش شامل هزینه های زیادی میباشد و فقط برای ارگانها و سازمانهای خاص قابل ارائه میباشد. (مانند بستر اصلی پروژه USO)

از طریق Divert

دایری خط و دایورت روی شماره ای دیگر

در این روش شخص به صورت Divert  یک خط دایورت بر روی خط تلفن ثابت یا تلفن همراه خود خواهد داشت که این خط بعنوان خط زنگ خور قابل استفاده میباشد. شرکتها و افراد میتوانند با داشتن شماره های رند بعنوان شماره تبلیغات خود از آن استفاده نمایند

ثبت سفارش آنلاین

لطفا به صورت حضوری در محل شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایید

لطفا به صورت حضوری در محل شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایید

بازگشت به بالای صفحه

2024 © کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت فناوری اطلاعات رستاک سپنتا میباشد
آدرس دفتر مرکزی  : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، خیابان نیکبختر ، کوچه بعد از دادگستری ، ساختمان عدل ، طبقه دوم ، واحد 4
تلفن های تماس : 95025501-9-031    
آدرس شعبه دوم : اصفهان ، کیلومتر 35 بزرگراه اصفهان تهران ، شهرک فناوری اصفهان ( پارک فناوری ) ، ساختمان مرکزی ، طبقه دوم ، واحد 24
تلفن های تماس : 95025501 -031 الی 8 تلفن همراه : 09133011753