سرورهای اختصاصی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا. با امکانات متنوع و در موقعیت های دلخواه شما عرضه میشوند. یک سری نوشته های آزمایشی در این قسمت برای آزمایش زبان فارسی. اینجا را میتوانید با هرچه که مایل هستید پر کنید و اطلاعات دلخواه خود را در اینجا قرار دهید. سفارشی سازی و اعمال تغییرات در این قالب بسیار آسان است و برای انجام آن به هیچ زحمتی نیاز نیست.یک سری نوشته های آزمایشی در این قسمت برای آزمایش زبان فارسی. اینجا را میتوانید با هرچه که مایل هستید پر کنید و اطلاعات دلخواه خود را در اینجا قرار دهید. سفارشی سازی و اعمال تغییرات در این قالب بسیار آسان است و برای انجام آن به هیچ زحمتی نیاز نیست.

chart

مزایای استفاده از ویپ نسبت به PSTN

در زمان استفاده از خطوط PSTN ، کاربران عملا هزینه زمان استفاده شده توسط شرکتی که مدیریت خط PSTN را بر عهده دارد ، پرداخت می نمایند و هر اندازه که با تلفن بیشتر صحبت کنند هزینه بیشتری نیز باید پرداخت نمایند.به علاوه ، نمی توان بطور همزمان با بیش از یک شخص گفتگو نمود.اما در فن آوری VoIP می توان در هر زمان با هر شخصی گفتگو کرد.فقط کافی است در آن زمان اشخاصی که می خواهید با آن گفتگو کنید به اینترنت متصل باشد.مکالمه برقرار شده تا زمان دلخواه (جدا از هزینه های مربوطه)می تواند ادامه یابد.علاوه بر این می توان در یک زمان با چندین نفر گفتگو کرد و بطور همزمان می توان با آنها داده (نظیر تصاویر ، نمودارها و تصاویر ویدئویی) را نیز مبادله کرد.

تفاوت های تلفن ویپ در مقایسه با PSTN

  • PBX های کنونی تنها از خطوط شهری برای تماس استفاده می کنند در حالیکه سیستم های تلفنی VoIP  می توانند همزمان از خطوط شهری و سرویس دهنده ویپ نیز استفاده کنند.
  • PBX ها ی کنونی از TDM استفاده می کنند در حالیکه سیستم تلفنی VoIP از تکنولوژی IP استفاده می کند.

گذشته از تکنولوژی متفاوت این سیستم ها ، آنچه سیستم تلفنی VoIP را واقعا متفاوت می کند ، قابلیت یکپارچه شدن این سیستم ها با دیگر سیستم های تجاری از قبیل ERP , CRM و … است.این یکپارچه سازی اثربخشی ، کارایی و فروش را افزایش می دهد .

تعرفه پلن های پیشنهادی مشاغل و کسب و کار های کوچک :

پلن های پیشنهادی ما : مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل کوچک و شخصی مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل کوچک و شرکتی مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل کوچک و سازمانی
سخت افزار مرکز تلفن : یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه
تعداد داخلی خروجی و خط ورودی : نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات
صدا گذاری IVR : تک لایه / با صدای دلخواه تک لایه / با صدای دلخواه چند لایه / با صدای دلخواه
سرویس ها و امکانات : بهرمندی از بخش اندگی از قابلیت های خاص بهرمندی از بخش بیشتری از قابلیت های خاص بهره مندی از تمام قابلیت های خاص

۴۵۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن پایه
۸۵۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن پیشرفته
۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن حرفه ای
برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید سفارش دهید سفارش دهید سفارش دهید

تعرفه پلن های پیشنهادی مشاغل و کسب و کار های کلان :

پلن های پیشنهادی ما : مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل کلان و شخصی مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل کلان و شرکتی مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل کلان و سازمانی
سخت افزار مرکز تلفن : یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه
تعداد داخلی خروجی و خط ورودی : نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات
صدا گذاری IVR : تک لایه / با صدای دلخواه تک لایه / با صدای دلخواه چند لایه / با صدای دلخواه
سرویس ها و امکانات : بهرمندی از بخش اندگی از قابلیت های خاص بهرمندی از بخش بیشتری از قابلیت های خاص بهره مندی از تمام قابلیت های خاص

۱٫۸۵۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن پایه
۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن پیشرفته
۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن حرفه ای
برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید سفارش دهید سفارش دهید سفارش دهید

تعرفه پلن های پیشنهادی مشاغل و کسب و کار های خاص:

پلن های پیشنهادی ما : مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل خاص و شخصی مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل خاص و شرکتی مرکز تلفن و تلفن گویا مشاغل خاص و سازمانی
سخت افزار مرکز تلفن : یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه
تعداد داخلی خروجی و خط ورودی : نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات نا محدود بسته به نیاز و یا تجهیزات
صدا گذاری IVR : تک لایه / با صدای دلخواه تک لایه / با صدای دلخواه چند لایه / با صدای دلخواه
سرویس ها و امکانات : بهرمندی از قابلیت های خاص شخصی بهرمندی از قابلیت های خاص شرکتی بهرمندی از قابلیت های خاص سازمانی

۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن پایه
۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن پیشرفته
۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
شروع قیمت پلن حرفه ای
برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید سفارش دهید سفارش دهید سفارش دهید

توضیحات :

  • قیمت ها پایه بوده و با توجه به لیست امکانات و قابلیت های درخواستی افزایش میابد ، برای استعلام هزینه تمام شده لیست امکانات و قابلیت های مورد نیاز خود را برای ما اسرال نمایید .
  • لازم به ذکر است انتخاب حد اقل پلن نیز از بسیاری از امکانات برخوردار است و بسیاری از نیاز های شرکت های کوچک و بزرگ را بر طرف می نماید . برای مثال با پرداخت مبلغ ۴۵۰٫۰۰۰ تومان یک مرکز تلفن بدون نقص و تمام کارایی های معمول و تلفن گویایی کار آمد را خواهید داشت ولی اگر مایل به اضافه نمودن برخی امکانات همچون صف انتظار ، نوبت دهی تلفنی ، ساعات پاسخگویی ، تماس خودکار و … ها را نیاز داشتید ، با هزینه ای اندک به قیمت پایه افزوده خواهد شد .
  • برای نصب مرکز تلفن به یک سیستم معمولی PC و یا سرور دلخواه خودتان نیاز خواهیم داشت ، که میتوانید سیستم مورد نیاز را خودتان تهیه نمایید تا بر روی کامپیوتر شخصی خودتان نصب انجام گردد و یا سفارش اسمبل یک سیستم مناسب را به voippbx دهید .
  • بسته به نیاز مشتری و سلیقه مشتری ، میتوان مرکز تلفن را بدون هیچ سخت افزار و تجهیزات ویپ پیاده سازی نمود ، با استفاده از نرم افزار های تلفنی هزینه ها بسیار کاهش میابد و یا از تلفن های آی پی و مبدل های انالوگ برای اتصال به گوشی تلفن های معمولی استفاده نمود که هزینه ها به این موارد اضافه خواهد شد .
  • حتما قبل از تصمیم گیری با ما مشورت نمایید .

مزایای مرکز تلفن VoIP

از آنجایی که با استفاده از ویپ شما از هر جایی که به پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید می توانید ارتباط تلفنی خود را برقرار نمایید.کاربران می توانند هنگام مسافرت  با استفاده از ATA ها یا IP Phone  های خود به تمام خدماتی که تلفن معمولی یا خانگیشان ارایه می دهد دسترسی داشته باشند. برخی از افراد از یک Softphone برای دسترسی به سرویس ویپ خود استفاده می کنند. Softphone یک نرم افزار است که سرویس ویپ شما را از طریق موبایل ، کامپیوتر و یا لپ تاپ برقرار می کند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که از طریق گوشی یا لپ تاپ خود در هر جای دنیا که به یک ارتباط با پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید، بتوانید ارتباط تلفنی خود را برقرار نمایید.

اغلب شرکت های تلفنی سنتی هزینه سرویس های اضافی را در حساب شما می گنجانند.در حالیکه اگر از سرویس دهنده های VoIP  استفاده کنید ، این سرویس ها استاندارد به حساب می آید.سرویس هایی از قبیل :

  • Caller ID
  • Call Waiting
  • Call Transfer
  • Repeat Dialing
  • Return Call
  • Three-way Dialing

فیلترینگ تماس ها

​بسیاری از سرویس های VoIP امکان بررسی Voice Mail شما را از طریق اینترنت و یا توسط فایل پیوست نامه الکترونیکی که به کامپیوتر شما ارسال شده است را می دهد.برای مدیران شبکه ، سیستم تلفن ویپ به این معنی است که به جای دو شبکه تنها با یک شبکه روبرو هستند . جابجایی سیتم VoIP نیز به آسانی صورت می گیرد. این بدلیل اینست که اکثر سیستم های تلفن مورد استفاده دارای رابط وب هستند و به این شکل به راحتی توسط مدیر شبکه قابل مدیریت هستند.قابلیت هایی که سرویس ویپ در اختیار شما قرار می دهد به معنای هزینه کمتر برای سازمان شما می باشد.یکی دیگر از مزایایی که برای شرکت ها و سازمان هایی که از سیستم ویپ استفاده می کنند وجود دارد اینست که شعب سازمان ها می توانند در سرتا سر دنیا پراکنده شده باشند و نیازی به مجتمع بودن آنها نیست.

 بعضی از سرویس دهندگان ویپ مزایای بیشتری در مورد فیلتر کردن تماس های تلفنی ارائه می دهند. این قابلیت های اضافی به شما این امکان را می دهد که در مورد چگونگی انتقال تماس های تلفنی براساس اطلاعات Caller ID تصمیم گیری نمایید.این قابلیت ها به شما امکان انجام کارهای زیر را می دهد:

  •    – انتقال تماس تلفنی به یک شماره تلفن خاص (Forwarding)
  •    – ارسال مستقیم تماس به Voicemail
  •    – ارسال پیغام اشغال بودن مشترک به تماس گیرنده
  •    – امکان سرویس در دسترس نبودن مشترک

بخش های اصلی سیستم تلفنی ویپ

  • منشی مجازی (Auto Attendant)
  • قابلیت شماره گیری مستقیم داخلی ها از بیرون
    Direct Inward Dialing
  • شناسه تماس گیرنده ، انتقال تماس ، تماس سه طرفه
    Caller ID , Call Transfer , Call Forwarding , Three-Way Calling
  • نظارت و کنترل تماس ، ضبط مکالمات
    Call Monitoring and Call Recording
  • صندوق صوتی
    Voicemail and Voicemail to email
  • کنفرانس صوتی
    Conference Calling
  • داخلی های راه دور یا مجازی
    Remote or Virtual Extensions
  • ابزار آنالیز و مانیتورینگ
    Analytics and Monitoring Tools
  • گزارش تماس ها
    Call Reporting
  • امکان ادغام تماس های VoIP و خطوط شهری
  • پنل مدیریت تحت وب
  • امکان کار با برنامه های کاربردی دیگر
بازگشت به بالای صفحه

2018 © | | کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت فناوری اطلاعات رستاک سپنتا میباشد
آدرس دفتر مرکزی  : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، ابتدای خیابان نیکبخت ، مجتمع اداری نیکبخت ، طبقه ششم ، واحد 317
تلفن های تماس : 36612973 -031     36612974 -031  
آدرس شعبه دوم : اصفهان ، کیلومتر 35 بزرگراه اصفهان تهران ، شهرک فناوری اصفهان ( پارک فناوری ) ، ساختمان مرکزی ، طبقه دوم ، واحد 24
تلفن های تماس : 95025501 -031 الی 8 تلفن همراه : 09133011753