سامانه تلفن گویا IVR

تلفن گویای ستیران نرم افزاری جهت کاهش هزینه های سازمان، حذف وظایف تکراری پرسنل، ارائه سرویس های شهروند الکترونیک و تکریم ارباب رجوع از طریق خطوط تلفن می باشد. این نرم افزار تمامی ارتباطات تلفنی سازمان شما را مکانیزه کرده و قابلیتهایی همچون پاسخگویی خودکار، دریافت و ثبت اطلاعات تماس گیرندگان، ارائه سرویس های ندای مشتری، ارائه خدمات گویا از طریق اتصال به پایگاه های دانش سازمان و همچنین اتصال به کلیه نرم افزارهای دیگر همچون اتوماسیون مالی و اداری جهت ارائه سرویس های الکترونیکی به مخاطبان را در اختیار سازمان قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .
تلفن همراه : ۰۹۱۳۳۰۱۱۷۵۳  مهندس امیر قضاوی

ivr

ابزار ساخت سلولس سناریو تلفن گویا

این ابزار در یک محیط گرافیکی سلولی (Workflow) قابلیت طراحی پیچیده ترین سناریوهای تلفنی را به روش سلولی برای کاربر فراهم می سازد، به گونه ای که کاربر با در دست داشتن ابزار رایج این گونه سیستم ها می تواند در یک محیط Drag & Drop طراحی خود را انجام دهد.

IvrWorkFlow

IvrWorkFlow

ابزار ساخت درختی سناریو

ابزار دوم طراحی سناریو توسط سرویس ها و محیط درختی برای افرادی که هیچ تخصصی ندارند امکان طراحی انواع سناریو ها را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. در این بخش امکان اتصال شاخه ها به هر سرویسی از جمله دیتابیس، فکس، ارتباط با داخلی، ماژول های پیش فرض و… فراهم گردیده است.

سرویس پایگاه داده

ابزار دوم طراحی سناریو توسط سرویس ها و محیط درختی برای افرادی که هیچ تخصصی ندارند امکاناین ابزار امکان ارتباط با هر پایگاه داده ای را فراهم می کند و از این طریق می توان سرویس های شهروند الکترونیک را جهت بخش های مختلف سازمان تعریف نمود تا مراجعین تلفنی بتوانند پیگیری های لازم را انجام داده و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمایند.

تماس گیر خودکار

ایجاد تماس انبوه برای مکالمه (Happy call)، پخش یک فایل صوتی، ارسال فکس و یا اجرای یک سناریو خاص (همانند نظرسنجی) به شماره هایی که توسط کاربر مشخص شده و یا از طریق یک دیتابیس (نرم افزار دیگری در سازمان) به سیستم ارائه می شود وظیفه این ابزار می باشد.

ارسال و دریافت فکس

این ابزار قابلیت ارسال و دریافت فکس به صورت دیجیتال را برای مشتریان فراهم می نماید و برای سازمان هایی که ترافیک فکس بسیاری دارند با قابلیت ارسال همزمان چندین فکس مزیت های فراوانی خواهد داشت، همچنین قابلیت اتصال به نرم افزار های اتوماسیون و CRM را دارا می باشد.

پرداخت تلفنی

این بخش ویژه سازمان های دارای قبض همچون مخابرات، برق، آب و گاز طراحی شده و این قابلیت را فراهم می نماید که با اتصال این سیستم به سامانه مشترکین این سازمان ها و همکاری با بانک های مطرح کشور از طریق شبکه شتاب مشترکین بتوانند قبوض خود را به صورت تلفنی پرداخت نمایند.

بازگشت به بالای صفحه

2024 © کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت فناوری اطلاعات رستاک سپنتا میباشد
آدرس دفتر مرکزی  : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، خیابان نیکبختر ، کوچه بعد از دادگستری ، ساختمان عدل ، طبقه دوم ، واحد 4
تلفن های تماس : 95025501-9-031    
آدرس شعبه دوم : اصفهان ، کیلومتر 35 بزرگراه اصفهان تهران ، شهرک فناوری اصفهان ( پارک فناوری ) ، ساختمان مرکزی ، طبقه دوم ، واحد 24
تلفن های تماس : 95025501 -031 الی 8 تلفن همراه : 09133011753