سفارش سامانه های تلف...

تکنولوژی ویپ کاربردهای زیادی در سیستم های مخابراتی امروزه دارد.از VoIP برای انتقال خطوط تلفن ، اتصال دفاتر به سیستم های تلفنی یکدیگر و ایجاد مرکز نوین پشتیبانی مشترکین استفاده شده است.فناوری ویپ در موارد نام برده شده باعث کاهش هزینه ، افزایش امکانات و بهبود قابلیت اطمینان می شود.

برخی از کاربردهای ویپ در زیر لیست شده اند:

  •     کاربرد ویپ در انتقال خطوط تلفن
  •     استفاده از ویپ برای دفاتر ادارات ، سازمان ها و کارخانجات
  •     تکنولوژی ویپ جایگزین برای سیستم های سانترال قدیمی
  •     کاربرد ویپ در گسترش مراکز تلفن
  •     کاربرد ویپ برای اپراتورهای تلفن ثابت
  •     کاربرد ویپ برای اپراتورهای تلفن همراه (موبایل)
  •     کاربرد ویپ برای ایجاد مراکز تماس نوین

تماس خودکار

ماژول تماس تلفنی خودکار

  • در دست ویرایش
  • در دست ویرایش
۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
پلن حرفه ای ۶ ملیون تومان

سفارش دهید

نوبت دهی

ماژول سیستم نوبت دهی خودکار

  • در دست ویرایش
  • در دست ویرایش
۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
پلن حرفه ای ۵ ملیون تومان

سفارش دهید

محاسبه هزینه تماس

ماژول محاسبه هزینه تماس

  • در دست ویرایش
  • در دست ویرایش
۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
هر نسخه

سفارش دهید

دفترچه تلفن پاپ آپ

دفترچه تلفن و تاریخچه پاپ آپ

  • در دست ویرایش
  • در دست ویرایش
۴۰۰٫۰۰۰ تومان
تعداد نسخه بیشتر ، قیمت کمتر

سفارش دهید

کاربرد VoIP در انتقال خطوط تلفن:

یکی از مهمترین کاربردهای فناوری VoIP انتقال خطوط تلفن بر روی اینترنت است. در این کاربرد تماس های تلفنی با استفاده از گیت وی های VoIP از یک سو به صورت بسته های دیتا در می آیند و در سوی دیگر دوباره بر روی خطوط تلفنی قرار می گیرند. با توجه به ارزان بودن  و فراگیر بودن دسترسی به اینترنت، انتقال خطوط تلفن به سهولت انجام می گیرد و در هزینه ها به شدت صرفه جویی می شود. ارسال تماس ها بر روی اینترنت در مبدا را اصطلاحاً اوریجینشن (Origination) می گویند. در مقصد (که ممکن است آنسوی دنیا باشد) تماس ها با عمل ترمینشن (Termination) دوباره به صورت مکالمات تلفنی در می آید. با توجه به صرفه جویی در هزینه ها، این کاربرد VoIP به شدت فراگیر شده است.

در مراکز تماس نوین با VoIP :

فناوری VoIP برای ایجاد مراکز تماس نوین برای پشتیبانی بهینه کاربران و یک سیستم بازاریابی قوی استفاده می شود. در این نوع کاربرد هدف کمتر کردن هزینه ها نیست. بلکه هدف اصلی استفاده از قابلیت های فراوان فناوری VoIP است. مراکز تماس نوین قابلیت های بسیاری در اختیار کاربران می گذارد. به عنوان مثال کاربران می توانند همزمان از روش های چت، ایمیل، تماس تلفنی و پیام کوتاه برای ارتباط با یک سازمان و یا شرکت استفاده کنند. در این کاربرد VoIP ، مدیران به سادگی می توانند فعالیت کارمندان در پاسخگویی به مشتریان را نظاره کنند. ترکیب فناوری VoIP با نرم افزارهای کامپیوتری باعث می شود بهرور ی کارمندان افزایش یافته و زمینه جلب رضایت مشتریان فراهم شود.

استفاده از VoIP برای اتصال دفاتر ادارات:

در سیستم تلفنی سنتی هر دفتر یک شرکت یا سازمان دارای یک سیستم تلفنی جداست. کارمندان هر دفتر برای تماس به یکدیگر باید از خطوط تلفن و زیرساخت مخابرات استفاده کنند. این موضوع هزینه ارتباطات را بالا می برد. علاوه بر آن کارمندان مجبورند برای یک تماس ساده شماره های متعددی بگیریند. اما در این کاربرد VoIP ، تمامی دفاتر از یک سیستم تلفنی استفاده می کنند و کارمندان هر دفتر برای تماس با یکدیگر فقط شماره داخلی می گیرند.

سیستم VoIP برای جایگزینی سانترال های سنتی:

با استفاده از سیستم VoIP میتوان به کلی سانترال های قدیمی را کنار گذاشت. در این صورت تمامی کاربران دارای تلفن های VoIP می شوند و ازتلفن های سنتی استفاده نمی کنند. هرچند در این روش تجهیزات قدیمی (سانترال ها و تلفن های آنالوگ) از رده خارج می شوند، اما سیستم VoIP جدید امکانات بسیار بیشتری در اختیار کاربران می گذارد.

کاربرد VoIP در گسترش مراکز تلفن:

در این کاربرد VoIP تعدادی از کاربران از سانترال های قدیمی استفاده می کنند و تعدادی از تلفن های VoIP بهره می گیرند. در این حالت امکانات کاربران آنالوگ محدودتر خواهد بود اما از تجهیزات به نحو بهینه استفاده می شود و دور ریخته نمی شوند. در این کاربرد سرورهای VoIP در کنار سانترال ها قرار می گیرند و به کاربران دارای تلفن VoIP سرویس می دهند. سانترال قدیمی نیز با گیت وی به سرور VoIP متصل می شود. هم سرور VoIP و هم سانترال در این حالت می توانند به عنوان مرکز تلفن اصلی استفاده شوند.

کاربردهای VoIP برای اپراتورهای تلفن های ثابت:

اپراتورهای تلفن ثابت مانند شرکت مخابرات ایران می توانند از فناوری VoIP بهره بگیرند و به کاربران سرویس های VoIP بدهند. در این صورت کاربر دیگر نیازی به خرید خط تلفن از شرکت مخابرات ندارد. بلکه از اتصال دسترسی به اینترنت خود (ADSL و یا بیسیم) هم برای مکالمات استفاده می کند و هم به برای اینترنت. به این نوع کاربرد فناوری VoIP اصطلاحاً شبکه نسل آتی (NGN) می گویند. البته ساختار شبکه NGN تفاوت هایی با سیستم VoIP درون سازمانی دارد. اما هر دو از کاربردهای VoIP محسوب می شوند.

بازگشت به بالای صفحه

2024 © کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت فناوری اطلاعات رستاک سپنتا میباشد
آدرس دفتر مرکزی  : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، خیابان نیکبختر ، کوچه بعد از دادگستری ، ساختمان عدل ، طبقه دوم ، واحد 4
تلفن های تماس : 95025501-9-031    
آدرس شعبه دوم : اصفهان ، کیلومتر 35 بزرگراه اصفهان تهران ، شهرک فناوری اصفهان ( پارک فناوری ) ، ساختمان مرکزی ، طبقه دوم ، واحد 24
تلفن های تماس : 95025501 -031 الی 8 تلفن همراه : 09133011753