مرکز تماس هوشمند ویپ چیست ؟

مراکز تماس هوشمند ویپ همانند مرکز تماس معمولی ویپ عمل می کنند با این تفاوت که برای تعامل دو طرفه با مشتری به صورت اختصاصی طراحی می شوند و الگوریتم ارسالی از سمت شرکت یا سازمان درخواست دهنده  بر روی این نوع مرکز تماس طراحی و اضافه می شود . به عنوان مثال می توان به نمونه های پیشرفته این گونه مراکز تماس که در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استفاده می شود اشاره کرد .

مزایای مراکز تماس هوشمند

– کاهش هزینه های شرکت
– کاهش نیروی کار
– افزایش فروش
– ارایه خدمات به مشتریان
  بدون درگیر کردن آنها با کارمندان شرکت
– افزایش رضایت مندی مشتریان

قابلیت استفاده و طراحی برای

– رستوران ها
– مراکز تهیه و توزیع غذا و …
– هتل ها
– بانک ها
– مراکز مشاوره
– خدمات ارزش افزوده
– شرکت های خصوصی و دولتی
– شرکت های ارایه دهنده خدمات آی تی ، ویپ ، اینترنت
  که به مشتریان به صورت تلفنی خدمات می دهند و به
  سیستم های ارزش افزوده دارند.
– شرکت های چند ملیتی که نیاز به مرکز تماس به
  زبان های مختلف دارند .

یک مثال ساده

یک رستوران و یا مرکز تهیه و توزیع غذا را در نظر بگیرید ، برای دریافت و پیگیری سفارشات تلفنی ، ارایه اشتراک به مشتری به صورت اتوماتیک میتوان از سیستم های تلفن هوشمند استفاده نمود . در این سیستم ها مشتری با شماره تلفن آن واحد تجاری تماس میگیرید ، منوی غذا های موجود را شنیده و انتخاب مینماید ، تعداد و مخلفات مورد نیاز خود را ثبت مینماید ، شماره تلفن خود را جهت دریافت پیام کوتاه و پیگیری و هماهنگی پیک درج مینماید ، سپس کد رهگیری دریافت مینماید که میتواند سفارش خود را پیگیری و یا اشتراک خود را ثبت کند .
و ده ها مثال دیگر ….
بازگشت به بالای صفحه

2019 © | | کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت فناوری اطلاعات رستاک سپنتا میباشد
آدرس دفتر مرکزی  : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، ابتدای خیابان نیکبخت ، مجتمع اداری نیکبخت ، طبقه ششم ، واحد 317
تلفن های تماس : 36612973 -031     36612974 -031  
آدرس شعبه دوم : اصفهان ، کیلومتر 35 بزرگراه اصفهان تهران ، شهرک فناوری اصفهان ( پارک فناوری ) ، ساختمان مرکزی ، طبقه دوم ، واحد 24
تلفن های تماس : 95025501 -031 الی 8 تلفن همراه : 09133011753